Komnar Komnar
142
BLOG

Biuro Ministra Finansów

Komnar Komnar Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Na sam początek, chciałbym podziękować Premierowi za nominacje. Mam nadzieję, że będę godnie reprezentował Rząd i poprawię sytuację finansową Wirtualnego Państwa.

 

W tej kadencji, fundamentem będzie współpraca Ministerstwa Finansów z innymi resortami. Ma to na celu skuteczne obniżenie podatków, nie uszkadzając przy tym Współczynnika Rozwoju Kraju. Mówiąc w skrócie, poprzez rozmowy i negocjacje, będę się starał zmniejszyć wydatki i podatki do stabilnego poziomu.

 

Aby skutecznie przeprowadzić reformę powyższą, potrzebna jest również reforma monetarna, a konkretnie wprowadzenie groszy — niewątpliwie wspomoże to gospodarkę i usprawni prawidłowe działanie podatku VAT, bo obecnie poprzez zaokrąglenie, realnie ma większą cenę niż powinien mieć z aktualnej stawki.

 

Potrzebną reformą, którą chce wprowadzić jest ustawa o Progach Zadłużenia Jednostek Terytorialnych. Najprawdopodobniej, pojawi się ona za 2 dni, i przekroczy limit znaków (w głowie mam zarys ustawy).

 

Na stan dzisiejszy, budżet wynosi 351355 ogórków kiszonych.

 

Pozdrawiam i gorąco zachęcam do zadawania pytań

Komnar

 

 

 

 

Zanim przejdę do tematów — w miarę możliwości — normalnych, i niewyssanych w całości z palca, chciałbym udostępnić kolejną notkę nic nie wnoszącą do niczego i z nieawiadomym kontekstem. Jeżeli ktoś nie chce czytać, droga jest absolutnie wolna, ja do niczego nie zmuszam, ba, możecie mnie nawet poblokować na swoich profilach na Salonie. Mi to tam nie robi żadnej różnicy. Staram się grać we własnym, nietypowym rytmie, który nie każdemu może się spodobać. Dlatego i dzisiaj w tym rytmie będzie moja notka.

Ojeju, treść notki napisała się na początku, a to pech. XD

Komnar
O mnie Komnar

....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości